Hürriyet-Ekonomi

Hürriyet

22 Haziran 2010 Salı

Sigara üzerine küçük bir kelam....

Önce bir tık sesi, sonra çakmağımdan çıkan adeta  dansöz misali bir alev....
Baktım bir müddet o aleve, ne kadar da ritimsiz oynaşıyor diye düşündüm....
Sigaramın ucuna doğru götürdüm alevi...
Kaçmak istercesine oynaşıyordu hala.....


Kızardı Sigaramın ucu.... sonra gri bir bulut... O da ritimsiz oynaşıyordu....
Sözleşmiş gibimiydi bunlar ne ?


Derin bir nefes çektim ... Hapsettim o oynak, şırfıntı dumanı ciğerlerimde...

Bekledim...

Bıraktım sonra yavaş yavaş içimden onu özgürlüğüne...
Tükenmişti duman, yorgundu, oynaşmıyordu artık...
Hatta rengi dahi solmuştu....
Varla yok arasında çıktı , önce ciğerlerimden, sonra dudaklarımın arasından...

Artık özgürdü...Ama hali kalmamıştı oynaşmaya, ritimsizce dans etmeye...

Karıştı havaya çaresizce... Odamın içinde yokoldu...
Kokusu kaldı sadece, kendisi gitti kokusu kaldı....

İçimden mırıldandım küçük bir sesle, belli belirsiz...

Sigaramın dumanı, yoktur yarin imanı.....


C.B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder